Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Συνέντευξη – G. Hall, MoneyGram: «Ήρθαμε να μείνουμε με τη Haas, δεν έχουμε θέμα να εμφανιζόμαστε στη Σ. Αραβία»

Η Haas πέρασε μία σεζόν χωρίς βασικό χορηγό, μετά την απομάκρυνση της ρωσικής Uralkali ως απόρροια του πολέμου που κύρηξε η Ρωσία στην Ουκρανία.

Για το 2023, όμως, η αμερικανική ομάδα θα έχει ως χορηγό επωνυμίας τη MoneyGram.

Η MoneyGram είναι μία αμερικανική εταρεία άμεσων, ψηφιακών πληρωμών, τα χρήματα της οποίας θα επιτρέψουν στο εργοστάσιο του Banbury να λειτουργεί στο όριο του budget cap για πρώτη φορά.

Το Car and Driver επικοινώνησε με τον Greg Hall, επικεφαλής μάρκετινγκ της MoneyGram, και έθεσε όλα τα καίρια ερωτήματα για τον χορηγό που οι Αμερικανοί ελπίζουν να… στεριώσει.

Τι σας έκανε να πάρετε την απόφαση να συνεργαστείτε με τη Haas;

«Είμαστε μία εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ, αλλά έχουμε δραστηριότητα σε όλο τον κόσμο. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων μας έρχεται από χώρες εκτός των ΗΠΑ, έχουμε παρουσία σε 200 χώρες.

«Δύο ήταν οι λόγοι για τους οποίους αποφασίσαμε να εμπλακούμε: ο συσχετισμός μας με τη Formula 1 και τη Haas, και το ότι είναι ένα παγκόσμιο σπορ.

«Του χρόνου θα τρέξουμε σε 21 χώρες, σε πολλές εξ αυτών έχουμε κι εμείς έντονη δραστηριότητα. Και ως brand, έχουμε τη φήμη μίας εταιρείας γνωστής στα χρηματοοικονομικά, με πολύ έντονη ψηφιακή παρουσία, καθώς το 44% των συναλλαγών γίνονται πλέον έτσι. Με αυτή τη συνεργασία, βλέπουμε πως υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα στο πώς η Haas συνεχώς προσπαθεί να κάνει το κάτι παραπάνω, να καινοτομήσει, και στον τεχνολογικό τομέα. Σε επίπεδο marketing, έχει νόημα γιατί ενισχύει την εικόνα μας στους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, αλλά μας φέρνει σε επαφή και με νέους πελάτες.»

See also  Δείτε LIVE την παρουσίαση του Polestar 3 (video)

O Greg Hall

Έπαιξε ρόλο και η επέκταση του σπορ στην Αμερική;

«Σίγουρα βοηθά στην απόφασή μας. Αν και το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων μας έρχεται από το εξωτερικό [σ.σ. όχι τις ΗΠΑ], η Αμερική είναι μία μεγάλη αγορά για εμάς.

«Συνολικά το σπορ μεγαλώνει από τότε που πέρασε στα χέρια της Liberty Media το 2017, έφεραν το Netflix με το Drive to Survive, αύξησαν το ενδιαφέρον του κοινού παγκοσμίως για το άθλημα, και φυσικά αυτό συνέβη και στις ΗΠΑ. Έχουν προσελκύσει νεανικό κοινό, με αγάπη και ενδιαφέρον για την τεχνολογία, ενώ και η συνολική επένδυση που έχει γίνει στην Αμερική είναι σίγουρα μεγάλο θετικό για εμάς.

«Στην πραγματικότητα, όμως, το τι εστί Formula 1 εν γένει μάς έκανε να ενδιαφερθούμε.»

Είστε εδώ για να μείνετε; Πέραν του ότι αναφέρετε πως η συμφωνία είναι πολυετής, μπορείτε να κάνετε πιο συγκεκριμένο το για πόσα χρόνια έχετε υπογράψει με τη Haas;

«Εκτιμώ αυτήν την ερώτηση, τη δεχόμαστε από παντού, αλλά δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε αυτό. Είναι πολυετής συμφωνία, αυτό μπορώ να πω μόνο.

«Και ναι, σκοπεύουμε να δεσμευτούμε για χρόνια.»

Θα έχετε λόγο στην εικόνα της ομάδας με τη χορηγία;

«Ναι. Όταν εξετάζαμε τα επίπεδα συνεργασίας με την ομάδα, είδαμε πως το πιο συμφέρον ήταν να γίνουμε χορηγός επωνυμίας. Δεν θέλουμε απλά να έχουμε τα αυτοκόλλητά μας στα μονοθέσια, θέλουμε να γίνουμε μέρος της ομάδας. Ήδη δουλεύουμε με τη Haas στον σχεδιασμό ενός νέου livery για τη νέα σεζόν, κι είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτό.»

Θα έχετε επιρροή και στα αγωνιστικά ζητήματα της ομάδας;

See also  Η ηλεκτροκίνηση «απειλεί» χιλιάδες θέσεις εργασίας - Τι επιλογές έχουν οι εταιρίες

«Εμείς προσεγγίζουμε αυτό το θέμα ως «αγωνιστική απόφαση». Δεν εμπλεκόμαστε σε τέτοιες αποφάσεις.

«Πιστεύουμε απόλυτα στον Guenther Steiner και την ομάδα που έχει χτίσει, οπότε έχουμε κι απόλυτη εμπιστοσύνη στο τι θα αποφασίσει για τους οδηγούς της ομάδας ή ο,τιδήποτε άλλο σχετίζεται με τους αγώνες.

«Όποιος κι αν είναι πίσω από το τιμόνι, εμείς θα χαρούμε και θα τον στηρίξουμε. Επαφιόμαστε στον Guenther.»

Μιας και αναφερθήκατε στον Steiner, ανέφερε πως πλέον η ομάδα λειτουργεί στο όριο του budget cap. Μπορείτε να μας δώσετε μία εκτίμηση του ποσού που η Moneygram θα δαπανήσει για τη Haas;

«Όπως και στο θέμα της διάρκειας της συνεργασίας μας, έτσι κι εδώ δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε το ακριβές ποσό. Αν η επένδυσή μας τους βοηθά να λειτουργήσουν στο όριο του επιτρεπόμενου προϋπολογισμού, τότε αυτό είναι εξαιρετικό, για να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν όσα χρειάζεται να είναι ανταγωνιστικοί.»

Σκοπεύετε να γίνετε χορηγός του ίδιου του σπορ, κι όχι μόνο της Haas;

«Δεν έχουμε στόχο να κάνουμε κάτι τέτοιο προς το παρόν, αν και δεν μπορώ να μιλήσω για το μέλλον. Εστιάζουμε απόλυτα στη συνεργασία μας με τη Haas.»

Η Formula 1 επισκέπτεται χώρες με ιστορικό παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πόσο άνετα μπορεί να νιώθει η Moneygram ως εταιρεία με την προβολή της σε αυτές; Για παράδειγμα, στη Σαουδική Αραβία.

«Είναι μία καλή ερώτηση. Έχουμε δραστηριότητα στη Σαουδική Αραβία, όπως είπα και πριν έχουμε παρουσία σε 200 χώρες, οπότε είμαστε εντάξει με την παρουσία μας στη χώρα, αν όχι ενθουσιασμένοι.»

Πρέπει, όμως, να αναφερθεί πως η κατάσταση εκεί είναι επισφαλής. Ρουκέτες έπεσαν λίγο έξω από την πίστα φέτος…

See also  O Γιούργκεν Κλοπ παρέλαβε το νέο του αυτοκίνητο (video)

«Πάντα μπορεί να συμβεί κάποιο απρόοπτο. Όταν λειτουργείς σε παγκόσμιο επίπεδο, πάντα υπάρχουν τέτοια ζητήματα, κι έχουμε δείξει πως μπορούμε να δουλέψουμε σε διάφορες χώρες, που έχουν διαφορετικά είδη διακυβέρνησης. Έχουμε την δυνατότητα να διαχειριστούμε κάθε πιθανή κατάσταση.»

Ευχαριστούμε τη MoneyGram και τον Greg Hall για τον χρόνο και την παραχώρηση αυτής της συνέντευξης.

Πηγή: