Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Η πίστα της… παράνοιας!

Το γκραν πρι της Βαρκελώνης έχει περάσει στην ιστορία, με τον Max Verstappen να χαμογελά… τελευταίος, καθώς για πρώτη φορά φέτος η τύχη γύρισε την πλάτη στον Charles Leclerc και άνοιξε την αγκαλιά της στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Ποιοι ήταν, όμως, οι «κερδισμένοι» και ποιοι οι «χαμένοι» του έκτου αγώνα του φετινού «μαραθωνίου»;

Δεν χωρά αμφιβολία πως για τον MaxVerstappen ο αγώνας του Μονμελό ήταν ένα μεγάλο «δώρο». Δεν ήταν ο ταχύτερος ούτε στις κατατακτήριες, ούτε στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Τουναντίον, μάλλον δυσκολευόταν να βρει ρυθμό και βρέθηκε ακόμα και εκτός πίστας. Όμως η ατυχία του Leclerc τον έφερε όχι απλά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά και στην κορυφή της βαθμολογίας.

Το αυτό ισχύει για τη RedBull ως ομάδα. Δίχως να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ελέω του αναβαθμισμένου «πακέτου» της Ferrari, έκανε το «1-2», εκμεταλλευόμενη την ατυχία του Μονεγάσκου και τα λάθη του Carlos Sainz, ο οποίος συνεχίζει να παλεύει με τους… δαίμονές του.

Σε ομαδικό επίπεδο, πάντως, τη σημαντικότερη πρόοδο σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου την έκανε η Mercedes. Το νέο αεροδυναμικό «πακέτο» βοήθησε ιδιαίτερα τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές, κι αν δεν είχαν θέμα με τους κινητήρες στο τέλος του αγώνα, θα έκαναν ένα μάλλον εύκολο «3-4», με Russell και Hamilton.

Φυσικά στους «κερδισμένους» του αγώνα της Ισπανίας συγκαταλέγονται αμφότεροι οι πιλότοι του «αστεριού». Ο GeorgeRussell έδωσε ακόμα μια παράσταση, οδηγώντας εντυπωσιακά και παίρνοντας το 110% των δυνατοτήτων του μονοθεσίου του, την ώρα που ο LewisHamilton από τα μισά του αγώνα κι έπειτα «αφυπνίστηκε» και ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στην ισπανική πίστα. Κι από ψυχολογικής άποψης για τον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή είναι μια τεράστια τόνωση, ικανή να τον οδηγήσει σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στο εγγύς μέλλον.

See also  Formula 1: Έξι αγώνες sprint το 2023, επί τάπητος ο νέος κινητήρας

Παραδόξως, στους «κερδισμένους» του αγώνα του Μονμελό τοποθετώ και τη Ferrari. Η «σκουντερία» έβγαλε αντίδραση, εμφανίστηκε δραστικά αναβαθμισμένη συγκριτικά με το Μαϊάμι, κι αν δεν «έσπαγε» το τούρμπο στο μοτέρ του Leclerc, τώρα θα μιλούσαμε για μιαν άνετη και εμφατική νίκη. Το «πακέτο» της Βαρκελώνης αποτελεί ένα σημαντικό εφαλτήριο ανάκαμψης για τη Ferrari, όσο κι αν οι Ιταλοί έφυγαν επί της ουσίας με… άδεια χέρια από την Καταλονία.

Τέλος, με απόλυτα θετικό πρόσημο αποχαιρέτησε τους συμπατριώτες του ο FernandoAlonso. Παρότι εκκίνησε τελευταίος, ο Ισπανός έκανε εκπληκτικό αγώνα και πήρε δύο βαθμούς από την ένατη θέση, αποδεικνύοντας ότι παραμένει ένας από τους πλέον αξιόπιστους οδηγούς του grid.

Πάμε, τώρα, και στους «χαμένους». Μεγαλύτερος όλων ο CharlesLeclerc. Από μιαν εύκολη και μάλλον… ξεκούραστη νίκη, βρέθηκε απογοητευμένος να κάνει νωρίς-νωρίς δηλώσεις στις κάμερες, καθώς προδόθηκε από τον κινητήρα του μονοθεσίου της Ferrari. Χαμένη πρωτιά στη βαθμολογία, τρίτη σερί «ήττα» από τον Verstappen και άμεση ανάγκη «επανεκκίνησης», από τον «εντός έδρας» αγώνα του κιόλας, σε μια εβδομάδα, στο Πριγκιπάτο.

Φυσικά στην ίδια κατηγορία εντάσσεται και ο CarlosSainz. Ακόμα ένας κακός αγώνας για τον Ισπανό, ο οποίος δείχνει σαφώς επηρεασμένος από τις εγκαταλείψεις του σε Αυστραλία και Ίμολα. Η πίεση αυξάνεται και όσο κι αν ο Mattia Binotto επιμένει πως «δεν τίθεται θέμα Sainz», αν δεν έλθει άμεσα η ανάκαμψη, αγωνιστική και ψυχολογική, τα ιταλικά ΜΜΕ θα αρχίσουν τα… σενάρια!

Χαμένος στη… μετριότητά του στη Βαρκελώνη και ο DanielRicciardo. Κακός αγώνας, ακόμα ένας, για τον Αυστραλό, ο οποίος πολύ δύσκολα θα καταφέρει να διατηρήσει τη θέση του στη McLaren τη νέα σεζόν. Κι όσο τον κερδίζει κατά κράτος ο Landop Norris, τόσο περισσότερο «σκούρα» θα γίνονται τα πράγματα για τον Ricciardo.

See also  Μια Ferrari F40 στην μπαριέρα (Video)

Σοβαρά θα πρέπει να ψαχτούν και στην AlfaRomeo. Όσο κι αν δουλεύουν σκληρά στο Χίνβιλ για να φτιάξουν ένα αξιόμαχο μονοθέσιο –και το έχουν καταφέρει-, όσο κι αν ο Valtteri Bottas δείχνει να παίρνει το μέγιστο από αυτό το μονοθέσιο, τόσο κάκιστη είναι η στρατηγική της ομάδας. Είχε οι λανθασμένες αποφάσεις, είτε τα αργά πιτ στοπ, έχουν «καταστρέψει» την Alfa Romeo, οι μηχανικοί της οποίας… ξέχασαν τον Bottas με medium ελαστικά, την ώρα που όλοι χρησιμοποιούσαν soft, με συνέπεια να χαθεί η μάχη του βάθρου.

Στην AstonMartin το νέο «α λα Red Bull» αεροδυναμικό «πακέτο» σε καμία περίπτωση δεν έδειξε να αποδίδει. Εκτός βαθμών και τα δύο μονοθέσια, τα οποία από το Σάββατο στις κατατακτήριες είχαν δείξει πως υστερούσαν σημαντικά σε ρυθμό έναντι των άλλων ομάδων του midfield.

Πηγή: