Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για την νέα BMW X1 (Video)

Μοντέρνος σχεδιασμός, βιωσιμότητα σε όλο το στάδιο της παραγωγής της και ψηφιακή τεχνολογία αιχμής που στοχεύουν στην κορυφή. Με αυτές τις λέξεις περιγράφει η BMW την νέα X1 και την ηλεκτρική παραλλαγή της iX, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SAV της γερμανικής φίρμας.

Το γνώριμο εξωτερικό design των BMWX μοντέλων με εντονότερη παρουσία και προηγμένο εσωτερικό σχεδιασμό, που συνδυάζει την ευελιξία με την προηγμένη τεχνολογία και τον premium χαρακτήρα εξηγούνται αναλυτικά από την BMW στο παρακάτω βίντεο που μας δείχνει βήμα βήμα τα κυριότερα χαρακτηριστικά των νέων Χ1 και iX1.

Η νέα Χ1 είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από τον προκάτοχό της, με το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 5.3 cm και να φτάνει συνολικά τα 4.5 m. ενώ το πλάτος είναι στο 1.85 m. και το ύψος στο 1.64 m. Η αύξηση των διαστάσεων έφερε μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό με πιο χαρακτηριστική βελτίωση στον χώρο αποσκευών όπου πλέον έχει φτάσει στα 540 lt και μπορεί να «απογειωθεί» στα 1.600 lt με τις διαιρούμενες σε ποσοστό 40:20:40 πλάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων.

Η γκάμα της BMW X1 αποτελείται από δύο κινητήρες βενζίνης και δύο diesel. Οι επιλογές βενζίνης περιλαμβάνουν έναν turbo 3κύλινδρο 1,5 λίτρων με απόδοση 136 PS και 230 Nm ροπής και έναν δίλιτρο mild-hybrid με 204 PS και 320 Nm ροπής. Στην περίπτωση του πετρελαίου, οι νέες Χ1 έχουν στη φαρέτρα τους έναν κινητήρα 2.0 λίτρων, ο οποίος στη πρώτη περίπτωση αποδίδει 150 PS και 360 Nm ροπής ενώ στη δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση έρχεται με 197 PS και 400 Nm ροπής.

See also  Formula 1: Τα «χαμόγελα» στο Μαρανέλο και η Γερμανία που μένει στο… μηδέν!

Φυσικά και ο “εξηλεκτρισμός” δίνει βροντερό «παρών» μέσω δύο plug-in hybrid εκδόσεων που χρησιμοποιούν ως βάση έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Η βασική διαφοροποίησή τους έρχεται μέσα από τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος στην πρώτη περίπτωση αποδίδει συνδυαστικά 245 PS και 477 Nm ενώ στη δεύτερη 326 PS και την ίδια ροπή.  Όλα τα παραπάνω σύνολα συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων και μεταφέρουν τη δύναμη στον δρόμο είτε μέσω του μπροστινού άξονα είτε μέσω του συστήματος τετρακίνησης BMWxDrive, ανάλογα με την έκδοση.  

Στην αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι στους δυο άξονες, αποδίδουν δύναμη 313 PS και 494 Nm ροπής συνδυαστικά και σύμφωνα με τον κατασκευαστή επιταχύνουν το αυτοκίνητο στα 0-100 km/h σε 5.7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 64.7 kWh και σύμφωνα με την εταιρεία η μέγιστη αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 438 km.

Δείτε το πολύ ενδιαφέρον βίντεο:

Πηγή: