Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Αυτό το Lada έχει 4 τιμόνια, ένα για κάθε τροχό! (video)

Πόσες φορές έχετε «τσακωθεί» με τον αδερφό σας, τον πατέρα σας ή κάποιο φίλο σας επειδή θέλατε εσείς να οδηγήσετε το αυτοκίνητο σε μία βόλτα; Ή, έστω, πόσες φορές νιώσατε ως επιβάτης ότι θα μπορούσατε να οδηγήσετε πολύ καλύτερα από το άτομο που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι;

Η σύγχρονη τεχνολογία παρέχει τη δυνατότητα (ενεργητικής) τετραδιεύθυνσης στα νέα μοντέλα, αλλά και πάλι, ο οδηγός είναι αυτός που έχει τον απόλυτο έλεγχο. Εκτός αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει περισσότερους από έναν οδηγό. Γίνεται αυτό; Ασφαλώς και γίνεται, αν δούμε το βίντεο που αναρτήθηκε στο κανάλι Garage 54 του YouTube.

Σε αυτό «πρωταγωνιστεί» ένα Lada Samara της δεκαετίας του ’90, το οποίο διαθέτει… τέσσερα τιμόνια, ένα για κάθε τροχό! Μάλιστα, η συγκεκριμένη «πατέντα» αποτελεί εξέλιξη προηγούμενης, με δύο τιμόνια, ένα για κάθε άξονα του αυτοκινήτου.

Πλέον, τιμόνια προστέθηκαν και στους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν και αυτοί τη δυνατότητα να οδηγήσουν. Η πρώτη δοκιμή σε πίστα δεν ήταν και η καλύτερη, καθώς οι κολώνες του τιμονιού ήταν ανάποδα τοποθετημένες, κάτι που σημαίνει ότι οι δύο οδηγοί έπρεπε να στρίψουν το τιμόνι στην αντίθετη φορά από τους άλλους. Αλλά εντάξει, το τετραμελές πλήρωμα το κατάλαβε γρήγορα και έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις.

Όταν από τεχνικής άποψης όλα αποκαταστάθηκαν, έπρεπε να βρεθεί ο τρόπος της οδήγησης. Ο συντονισμός τεσσάρων διαφορετικών οδηγών δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Οι δοκιμές αρκετές, τα αποτελέσματα… ενίοτε «περίεργα», με το Samara να καταλήγει μία φορά σε μία στοίβα με ελαστικά και να έχει και άλλες «μικροεξόδους». Ωστόσο, η μικρή ταχύτητα των προσπαθειών εξασφάλισε ότι ουδείς έπαθε το παραμικρό.

See also  777: Το «τρομακτικό» hypercar της Dallara με τους 740 PS και τα 2.100 kg κάθετης δύναμης (photos)

Στα θετικά καταγράφεται ασφαλώς η ολοκλήρωση διαδικασίας σλάλομ και μάλιστα δύο φορές, τη μία με τους εμπρός τροχούς να στρίβουν και την άλλη με τους πίσω. Η πλήρης τετραδιεύθυνση έδωσε τη δυνατότητα για πορεία σε πολύ κλειστές στροφές, αν και η πραγματοποίηση του εγχειρήματος δεν ήταν εύκολη. Η κακή ευθυγράμμιση των τροχών έπαιξε το ρόλο της, αλλά αυτό ήταν το τελευταίο που απασχόλησε τους εμπνευστές της ιδέας.

Πηγή: