Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Η νέα Mercedes E-Class «αποκαλύπτεται» και παρουσιάζει τις αρετές της (photos)

O χρόνος για την παρουσίαση της νέας Mercedes E-Class φαίνεται ότι λιγοστεύει, αν κρίνουμε από τις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε.

Η πρώτη φορά που συναντήσαμε το πολυτελές sedan ήταν στις αρχές του 2012, όταν η γερμανική εταιρεία το δοκίμαζε στα χιόνια και σε χαμηλές θερμοκρασίες, πλήρως καμουφλαρισμένο. Ωστόσο, αυτή τη φορά, η νέα παρτίδα φωτογραφιών δείχνουν την E-Class με ελάχιστο καμουφλάζ, το οποίο περιορίζεται στο εμπρός και το πίσω μέρος.

Εξετάζοντας τα πλαϊνά και την οροφή, μπορούμε να δούμε ότι το νέο μοντέλο δεν απέχει πολύ από την τρέχουσα σχεδιαστική φιλοσοφία της E-Class. Οι χωνευτές λαβές των θυρών είναι καθαρά ορατές και μπορούμε να δούμε ότι η τοξοειδής γραμμή του αμαξώματος είναι διαφοροποιείται ακριβώς κάτω από τα παράθυρα, δίνοντας μεγαλύτερη προβολή στα φτερά.

Η ύπαρξη του καμουφλάζ στο εμπρός τμήμα δεν μας αφήνει να δούμε όλες τις λεπτομέρειες, ωστόσο μια προσεκτική ματιά αποκαλύπτει τους ελαφρώς λεπτότερους προβολείς και ένα στενότερο πάνω τμήμα μάσκας.

Ορατά μέσα από το περιτύλιγμα είναι τα περιγράμματα των γωνιακών αεραγωγών, τα οποία μοιάζουν πολύ με αυτά του τρέχοντος μοντέλου και αναμένεται να συνδέονται με ένα λεπτό άνοιγμα με τη μάσκα, διατηρώντας την «αισθητική συγγένεια» με τις C-Class και S-Class.

Στο πίσω μέρος, μικρές θα είναι οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με την τρέχουσα έκδοση του μοντέλου, με τα φώτα να φαίνεται ότι συνδέονται μεταξύ τους με λεπτή μπάρα φωτός, σε αντίθεση με την επένδυση χρωμίου του τρέχοντος μοντέλου. Επιπλέον, ο προφυλακτήρας μοιάζει καινούριος, χωρίς εγκοπές για τις απολήξεις της εξάτμισης.

Αν και δεν έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού της, μπορέσαμε να διακρίνουμε μια μεγάλη ενιαία γυάλινη επιφάνεια, η οποία λογικά θα ενσωματώνει δύο οθόνες, τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Σε αντίθεση με το εξωτερικό, τα καλύμματα στο ταμπλό παραμένουν ως επί το πλείστον στη θέση τους.

See also  Από τον Ισιγόνη στον Λιώκη- Επτά Έλληνες σχεδιαστές εμβληματικών αυτοκινήτων

Αυτό που είναι εντυπωσιακό, πάντως, στο πρωτότυπο που φωτογραφίσαμε, είναι οι ζάντες, που μοιάζουν να είναι 15 ιντσών, με ελαστικά υψηλού προφίλ. Προφανώς κάτι τέτοιο δε θα ισχύει στο μοντέλο παραγωγής, εκτός αν οι Γερμανοί αποφασίσουν να δώσουν χαρακτήρα… ρετρό στη νέα E-Class!

Όσο για τα κινητήρια σύνολα, λογικά θα περιμένουμε μια ευρεία γκάμα επιλογών. Η βασική επιλογή μπορεί να είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με 259 PS και 400 Nm. Θα μπορούσε να συνοδεύεται από έναν 2λιτρο diesel με 265 PS και 550 Nm, ενώ, με βάση και πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της Estate έκδοσης, θα πρέπει να περιμένουμε και μια plug-in υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 310 PS.

Πηγή: