Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Κικίλιας: Νέος στόχος για τον τουρισμό η αγορά της Ινδίας

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από μεγάλες τουριστικές αγορές. Μετά τις ΗΠΑ, από όπου αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα με απευθείας πτήσεις 500.000 ταξιδιώτες, ιδιαίτερα μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνει και η Ινδία.

Αυτός ήταν και ο λόγος που μετά από παρέμβαση του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας έδωσε εντολή να ενισχυθούν άμεσα με προσωπικό η Ελληνική Πρεσβεία στο Νέο Δελχί και το Προξενικό Γραφείο, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην κατακόρυφη αύξηση των αιτήσεων Ινδών πολιτών οι οποίοι θέλουν να μεταβούν στη χώρα μας για να περάσουν τις διακοπές τους.

Σημειώνεται ότι το άνοιγμα στην πολύ μεγάλη αγορά της Ινδίας αποτέλεσε έναν από τους βασικούς στόχους του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο πλαίσιο της στρατηγικής για προσέλκυση high spenders ταξιδιωτών.

Οι Ινδοί τουρίστες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως, όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν στις διακοπές τους, ενώ φέτος η σχετική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 122% σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι Ινδοί όταν βρίσκονται στο εξωτερικό δαπανούν 4πλάσια χρήματα σε σύγκριση με τον μέσο Ιάπωνα και Κινέζο τουρίστα, 140% περισσότερα από τους Βρετανούς και 71% παραπάνω από τον Αμερικάνους.

Τα τουριστικά προϊόντα που προσελκύουν τους Ινδούς ταξιδιώτες στη χώρα μας είναι ο τουρισμός πολυτελείας και ο γαστρονομικός τουρισμός, ο πολιτιστικός και ο περιηγητικός, ο συνεδριακός, ο γαμήλιος καθώς και ο κινηματογραφικός τουρισμός.

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:

«Η Ινδία είναι μια τεράστια τουριστική αγορά με πολλούς ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό. Στη στρατηγική που χαράξαμε και τώρα υλοποιούμε, επενδύσαμε πολύ σε αυτά τα είδη τουρισμού αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά: Πρώτον προσελκύουμε high spenders ταξιδιώτες, δεύτερον επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο και τρίτον «φωτίζουμε» και άλλους, εναλλακτικούς προορισμούς της χώρας μας, οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήταν ιδιαίτερα προβεβλημένοι. Με αυτόν τον τρόπο αισιοδοξούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας που είναι πάντα η ενίσχυση της μέσης ελληνικής οικογένειας σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας».

See also  Παίρνει φωτιά ο ανταγωνισμός στην συνδρομητική TV

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Πηγή