Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Που βασίζει η Lotus την αρχική δημόσια προσφορά της;

Η Lotus βασίζει σε σημαντικό βαθμό την επιχειρηματική ανάπτυξή της στην κινεζική αγορά και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσει ιδιαίτερο βάρος στην ηλεκτροκίνηση των νέων μοντέλων της. 

Η προσέλκυση κεφαλαίων για να συμβεί αυτό κάνει τα στελέχη της να σκέφτονται την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο, όμως οι εν δυνάμει επενδυτές θα πρέπει να έχουν ένα πειστικό σχέδιο ανάπτυξης για να δώσουν τα απαιτούμενα χρήματα. 

Έτσι, οι επικεφαλής της Lotus, την οποία κατέχει ο κινεζικός όμιλος Zhejiang Geely Holding, επανέφεραν το ενδεχόμενο εξέλιξης και δημιουργίας και ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV μοντέλου, σχέδιο το οποίο είχαν ανακοινώσει για πρώτη φορά πέρυσι το καλοκαίρι.

Η Lotus Technology, η οποία συστήθηκε για να κατασκευάζει τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της βρετανικής εταιρείας, ανακοίνωσε ότι εντός της άνοιξης θα παρουσιάσει το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού SUV οχήματός της (Sports Utility Vehicle), το οποίο θα έχει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τον χαρακτήρα των μοντέλων της. Μάλιστα, η Lotus έχει δημοσιεύσει κάποια πρώτα σκίτσα στα οποία φαίνονται κάποιες λεπτομέρειες του αμαξώματός του, σε πρωτόλεια μορφή φυσικά.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, το οποίο έχει την κωδική ονομασία «Type 132», προβλέπει ότι το μοντέλο παραγωγής θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο τής Wuhan (Κίνα). Το ευρύτερο επιχειρηματικό σχέδιο που έχει εκπονηθεί προβλέπει να μετατραπεί η Lotus από έναν μικρό κατασκευαστή οχημάτων σε μαζικό, στην επόμενη πενταετία. με τουλάχιστον 150.000 μονάδες ετησίως!

Βεβαίως, για να συμβεί αυτό, χρειάζεται να δημιουργηθούν καινούργια μοντέλα. Ήδη, η εταιρεία έχει ανακοινώσει την εξέλιξη και κατασκευή τεσσάρων νέων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, ένα εκ των οποίων θα είναι και το SUV. Εκτός αυτού, πρόσφατα μας προΐδέασε για την κατασκευή και ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού sports car, δημοσιεύοντας ένα αρχικό σκίτσο του (φωτογραφία επάνω). 

See also  To όριο στους προϋπολογισμούς δε δουλεύει ως έχει – Τι φταίει;

Πηγή: