Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Formula 1: Έξι αγώνες sprint το 2023, επί τάπητος ο νέος κινητήρας

Οι ομάδες συμφώνησαν σε αυτό, αλλά τώρα περιμένουν την έγκριση από τη FIA, η οποία πρέπει να αξιολογήσει τις επιπτώσεις αυτής της πρότασης στις λειτουργίες της πίστας και το προσωπικό της.

Η Ομοσπονδία, εκπροσωπούμενη από τον πρόεδρο Mohammed Ben Sulayem, θα δώσει σύντομα πληροφορίες στην Επιτροπή F1.

Στο τραπέζι τέθηκε επίσης το θέμα των μονάδων ισχύος που θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2026. Ορίστηκαν οι τέσσερις βασικοί πυλώνες που θα χαρακτηρίζουν την επόμενη εποχή της Formula 1:

1. Διατήρηση του θεάματος: “Η μονάδα ισχύος του 2026 θα έχει παρόμοιες επιδόσεις με τα σημερινά σχέδια, θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης V6 υψηλής ισχύος και υψηλής περιστροφής και θα αποφεύγει την υπερβολική διαφοροποίηση των επιδόσεων.

2. Περιβαλλοντική βιωσιμότητα: “Η μονάδα ηλεκτροπαραγωγής του 2026 θα περιλαμβάνει αύξηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 50% και θα χρησιμοποιεί 100% βιώσιμα καύσιμα”.

3. Οικονομική βιωσιμότητα: “Στόχος είναι να μειωθεί το συνολικό κόστος για τους κατασκευαστές, διατηρώντας παράλληλα την τεχνολογική επίδειξη αιχμής που βρίσκεται στην καρδιά της Formula 1”.

4. Δυνατότητα προσέλκυσης νέων κατασκευαστών: “Οι κανονισμοί αποσκοπούν στο να καταστήσουν δυνατή και ελκυστική την ένταξη νέων προμηθευτών στη Formula 1 σε ανταγωνιστικό επίπεδο”.

Δεδομένης της επιτυχίας των καμερών στο κράνος του οδηγού, προτάθηκε επίσης και εγκρίθηκε ομόφωνα η επικαιροποίηση των τεχνικών κανονισμών του 2023, καθιστώντας τη χρήση αυτών των καμερών στο κράνος υποχρεωτική για όλους τους οδηγούς.

Τέλος, η Επιτροπή της F1 αποφάσισε ομόφωνα να πειραματιστεί με τη μείωση της κατανομής ελαστικών από 13 σετ σε 11 σε δύο αγώνες της σεζόν 2023.

Πηγή:

See also  Ο junior… μεγάλωσε!