Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Nicola Materazzi: Πέθανε ο «πατέρας» της Ferrari F40 σε ηλικία 83 ετών (video)

Ο Nicola Materazzi, γνωστός και ως «πατέρας» της Ferrari F40, άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 24 Αυγούστου, σε ηλικία 83 ετών. Ο Ιταλός μηχανικός είδε την καριέρα του να αποκτά λάμψη και πρεστίζ, αφήνωντας το στίγμα του στον κόσμο της αυτοκίνησης, ενώ συνέβαλε δραστικά στην έξελιξη μοντέλων για τη Lancia, τη Ferrari, και την Bugatti.

Ο Materazzi γεννήθηκε το 1939 στην περιοχή του Salerno στη Νότια Ιταλία, και σπούδασε ως μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Νάπολης. Είναι γνωστός ως ο αρχιμηχανικός πίσω από τον σχεδιασμό και δημιουργία της 1987 Ferrari F40, ενώ και η 1984 Ferrari 288 GTO, ο πρόγονος της F40, ήταν δικό του δημιούργημα.

Πριν βρεθεί στη Ferrari, ο Materazzi εργάστηκε για τη Lancia στις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Εκεί, ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό των αυτοκινήτων δρόμου, Flavia και Fulvia, ενώ και η θρυλική Lancia Stratos ήταν ένα όχημα ράλλυ που φτιάχτηκε από τα δικά του χέρια. Ο Materazzi εργάστηκε πάνω σε πολλούς, και σημαντικούς, για την εξέλιξή του, τομείς του εμβληματικού μοντέλου, όπως η κινητήρια μονάδα, η αεροδυναμική και το αμάξωμα.

Φεύγοντας από τη Ferrari, το 1988, ο Ιταλός μηχανικός μετέβη στην Bugatti, όπου αποτέλεσε τεχνικός διευθυντής της 1991 Bugatti EB110 GT και της ακόμα ισχυρότερης 1992 Bugatti EB110 SS. Παρόλο που, είχε ήδη κλείσει τα 61 του χρόνια, ο Materazzi δεν παράτησε τη δουλειά που τόσο αγαπούσε, και το 2000 ασχολήθηκε με ακόμα ένα πρότζεκτ, την εξέλιξη του B Engineering Edonis, χρησιμοποιώντας μέρη από το εγκαταλελειμμένο εργοστάσιοEB110 της Bugatti. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτέλεσε και «κύκνειο άσμα» του μεγάλου Ιταλού.

See also  Το φθηνότερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς - 12.850€ η αρχική του τιμή

Δείτε μια συνέντευξη του Nicola Materazzi στον δημοσιογράφο Davide Cironi όπου μιλούσε για την αγαπημένη του Ferrari F40…

Πηγή: