Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

O Elon Musk… έδιωξε τις διαφημίσεις της General Motors από το Twitter

H ολοκλήρωση της εξαγοράς του Twitter από τον Elon Musk, μετά από ένα 6μηνο σίριαλ που λίγο έλειψε να ολοκληρωθεί στα δικαστήρια, έφερε ήδη τις πρώτες αντιδράσεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η General Motors ανακοίνωσε ότι σταματά, προσωρινά, τις διαφημίσεις στη δημοφιλή πλατφόρμα, μετά τη μεταβίβασή της στον ιδιοκτήτη της Tesla. «Όπως είναι η συνήθης πορεία των εργασιών με μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα μέσων, έχουμε προσωρινά διακόψει τις πληρωμένες διαφημίσεις μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ επεσήμανε ότι «συνεργάζεται με το Twitter για να κατανοήσει την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία της» και πρόσθεσε ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να εξυπηρετεί τους πελάτες της σε διάφορα ζητήματα που θα της επισημαίνουν.

Η πρώτη ενέργεια του Elon Musk μετά την επισημοποίηση της μεταβίβασης ήταν να απολύσει τη διευθυντική ομάδα του Twitter και συγκεκριμένα τον CEO, Parag Agrawal, τον επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών, Ned Segal και την επικεφαλής του νομικού τμήματος και ασφάλειας, Vijaya Gadde.

«Το πουλί απελευθερώθηκε», ανέφερε σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο Musk, «σφραγίζοντας» τη συμφωνία. Οι πρώτες πληροφορίες τον θέλουν να εμφανίζεται αποφασισμένος να αναλάβει προσωπικά τη διοίκηση, τουλάχιστον το πρώτο χρονικό διάστημα.

Σε αντίθεση με την General Motors, η Citroen αντιμετώπισε με χιούμορ την ολοκλήρωση της μεταβίβασης. «Χαιρετούμε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει σε έναν από τους ανταγωνιστές μας», ήταν το σχετικό tweet στον επίσημο λογαριασμό της γαλλικής εταιρίας.

Η στάση των υπόλοιπων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον, την ώρα που δημοσίευμα της Wall Street Journal αναφέρει ότι περίπου 12 εταιρίες ήδη έχουν ζητήσει την παύση των διαφημίσεών τους στο Twitter, μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας.

See also  Το νέο Mazda CX-30 ετοιμοπαράδοτο με κινητήρες e-Skyactiv

Λίγες ώρες πριν την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Musk απηύθυνε έκκληση στους διαφημιστές με ένα tweet με τη μορφή ανοιχτής επιστολής, στο οποίο εξηγούσε τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την επιχειρηματική κίνηση «Το Twitter προφανώς δεν μπορεί να γίνει ένα ελεύθερο τοπίο κόλασης για όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες! Το Twitter φιλοδοξεί να γίνει η πιο αξιοσέβαστη διαφημιστική πλατφόρμα στον κόσμο που ενισχύει την επωνυμία σας και μεγαλώνει την επιχείρησή σας», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Πηγή: