Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Καταρχήν συμφωνία για εμπλοκή Porsche-Audi στη Formula 1 – Τι ισχύει

Η πολυαναμενόμενη είσοδος των Porsche και Audi στο κορυφαίο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πιο κοντά από ποτέ.

Μετά τη σημερινή συνεδρίασε του διοικητικού συμβουλίου του Volkswagen Group, οι σύμβουλοι αποφάσισαν να δώσουν το τελικό ΟΚ να μπουν οι δύο εταιρείες στη Formula 1.

Το σημαντικό είναι πως η τελική απόφαση, που θα δώσει πραγματικά το πράσινο φως στην είσοδο των δύο εταιρειών, θα έρθει με την οριστικοποίηση των κανονισμών γύρω από τους κινητήρες.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport, εκπρόσωπος του Group δήλωσε:

«Το διοικητικό συμβούλιο και το εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen AG, της Porsche AG και της Audi AG επιβεβαίωσαν τα σχέδια των δύο εμπορικών σημάτων του ομίλου για πιθανή είσοδο στη Formula 1. Οι Audi και Porsche θα παράσχουν λεπτομέρειες σχετικά σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση για την είσοδο, βρισκόμαστε στην τελική φάση της αξιολόγησης. Οι νέοι κανονισμοί για το 2026 και τα επόμενα χρόνια δεν είναι ακόμη διαθέσιμοι. Προβλέπουν εκτεταμένες αλλαγές για πιο βιώσιμο άθλημα, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για πιθανή είσοδο από την Audi.»

Σχεδόν δεδομένη η συνεργασία Red Bull-Porsche

Η πλευρά της Porsche έχει πλέον έρθει σε σχεδόν τελική συμφωνία με την Red Bull για την κατασκευή των κινητήρων της εταιρείας στις εγκαταστάσεις της RB Powertrains, με τους Αυστριακούς να εστιάσουν στη ΜΕΚ, και τους Γερμανούς να σχεδιάζουν και να εξελίσσουν το υβριδικό κομμάτι της μονάδας ισχύος.

Από το 2018 βρίσκονται σε επαφή οι δύο πλευρές, και πλέον το ζήτημα έχει φτάσει σε προχωρημένο στάδιο.

Τι συμβαίνει με την Audi;

See also  H Mazda βάζει στόχο τον μηδενισμό των θανατηφόρων τροχαίων στα μοντέλα της έως το 2040

Σχετικά με την Audi, οι συζητήσεις με τη McLaren δεν έχουν ευδοκιμήσει. Οι Βρετανοί δεν έδειξαν πρόθυμοι να πουλήσουν το αγωνιστικό τμήμα του Woking, και παρά το ποσό των 600 εκ. ευρώ που πρότειναν οι Γερμανοί, οι «πορτοκαλί» δεν θέλησαν να δώσουν τα ηνία της ομάδας, γνωρίζοντας πλέον πως μία ομάδα F1 αξίζει πολλά περισσότερα από ό,τι στο πρόσφατο παρελθόν.

Ως εκ τούτου, το Ingolstadt έχει ήδη εξερευνήσει τις εναλλακτικές του, με τη Sauber να αποτελεί την πιο πιθανή επιλογή. Οι δύο εταιρείες γνωρίζονται καλά, καθώς το πρώτοτυπο του Le Mans σχεδιάστηκε με τη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας στο Hinwil, οπότε υπάρχει πρόσφορο έδαφος.

Ακούγεται, όμως, και έντονος… ψίθυρος για συζητήσεις ανάμεσα σε Audi και Aston Martin. O CEO της εταιρείας, Lawrence Stroll, θέλει εδώ και καιρό να κάνει την ομάδα στην F1 ικανή να κατασκευάσει τον δικό της, εργοστασιακό κινητήρα, και να μη βασίζεται σε αυτούς της Mercedes. Για να πετύχει αυτόν τον στόχο, είχε διαβουλεύσεις ακόμα και με τον CEO της Daimler, Ola Kallenius, για εξαγορά του HPP, του τμήματος κινητήρων της Mercedes στην F1, χωρίς όμως αυτές να ευδοκιμήσουν. 

Πλέον, αυτό το μεγαλόπνοο σχέδιο θα μπορούσε να λάβει σάρκα κι οστά μέσω των Γερμανών.

Πηγή: