Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Dacia: «Γιατί να πουλάμε τεχνολογίες που ο κόσμος απλά δε χρησιμοποιεί;»

Μετά τις πρόσφατες αξιολογήσεις του Euro NCAP για το πρώτο μισό του 2022, στις οποίες η Dacia δεν απέδωσε όπως θα ήθελε, αποσπώντας 1 και 2 αστέρια, με το Jogger και το Sandero Stepway, αντίστοιχα, ο Denis Le Vot, CEO της Dacia, μίλησε στο Top Gear για τα αποτελέσματα των δοκιμών αλλά και το πως αυτά επηρέασαν την εταιρεία.

O CEO της Dacia, Denis Le Vot.

«Δεν ανησυχώ,» είπε ο Le Vot, όταν το Top Gear τον ρώτησε αν οι πρόσφατες επιδόσεις της Dacia στις δοκιμές του Euro NCAP επηρεάζουν τον τρόπο δράσης της εταιρείας.

«Όλο το θέμα είναι το να παίρνουμε αποφάσεις και ξέρετε ότι είμαστε πολύ σοβαροί όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, επειδή νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους. Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο κεφάλαιο για την ενεργητική ασφάλεια που μπορούμε να συζητήσουμε».

Και ο Denis Le Vot δεν κάνει λάθος: Η Dacia σημείωσε ικανοποιητικές επιδόσεις όσον αφορά την παθητική ασφάλεια και σύμφωνα με την αναφορά του Euro NCAP θα αποσπούσε καλή βαθμολογία, αν και ο τομέας της ενεργητικής ασφάλειας δεν υπολείπονταν στοιχείων.

Το πόρισμα της αναφοράς διαβάζει: «Η προστασία στις προσκρούσεις είναι ικανοποιητική, με επιδόσεις που θα καθιστούσαν το αυτοκίνητο ένα όχημα τεσσάρων αστέρων, αν δεν υπήρχαν ελλείψεις αλλού».

«Πολλοί χρήστες απενεργοποιούν το σύστημα υποβοήθησης που εξασφαλίζει τη διατήρηση της πορείας μέσα στη λωρίδα,» είπε. «Το κάνουν γιατί είναι άνθρωποι και αξιολογούν την κατάσταση, οπότε απενεργοποιούν την τεχνολογία. Αυτό που κάνουμε είναι ότι δεν πουλάμε το σύστημα. Γνωρίζουμε ότι πολλοί οδηγοί το απενεργοποιούν, άρα γιατί να το πουλάμε;»

«Αυτό είναι ένα πολύ φιλοσοφικό ζήτημα, μπορούμε να μιλάμε επτά ώρες γι’ αυτό, αλλά στην πραγματικότητα είναι μία επιλογή. Την κάνουμε με σοβαρότητα και ενδιαφερόμαστε πολύ για την παθητική ασφάλεια, όμως για την ενεργή ασφάλεια κάνουμε επιλογές. Δεν είναι βασικό για εμάς.»

Ο Le Vot αποκάλυψε επίσης, στην εκδήλωση της παρουσίασης του νέου πρωτοποριακού buggy της Dacia, Manifesto Concept ότι η εταιρεία θα είναι μία από τις πρώτες που θα στραφούν πλήρως στον ηλεκτρισμό.

See also  Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Toyota Corolla Cross με την κορυφαία υβριδική τεχνολογία (photos)

Πηγή: