Mediterra News | Mediterrawines.gr

24/7 Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο. Τα σημαντικότερα γεγονότα, αναλύσεις και σχόλια.

Formula 1 – Μονακό: Βραχυκύκλωσαν τα πάντα!

Δείτε, για παράδειγμα τον φετινό αγώνα. Δεν πιστεύω πως υπάρχει έστω και ένας hater της Ferrari, ο οποίος να θεωρεί ότι η «σκουντερία» δεν ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης. Κι αν υπάρχει έστω κάποιος, τότε μάλλον φορούσε… άλλου χρώματος γυαλιά και δεν μπόρεσε ποτέ να συμβιβαστεί με την πραγματικότητα.

Ακόμα και μέσα στον αγώνα ήταν ξεκάθαρο ότι τα κόκκινα μονοθέσια ήταν πιο γρήγορα απ’ όλα τα υπόλοιπα. Όμως το Μονακό «πληγώνει» ιδιαίτερα αυτούς που δεν είναι 100% συγκεντρωμένοι στον στόχο τους. Όπως συνέβη με τους υπεύθυνους στρατηγικής της Ferrari.

Ξεκάθαρα οι Charels Leclerc πλήρωσε τα… σπασμένα μιας πολύ κακής ημέρας της ομάδας του στο κομμάτι της στρατηγικής. Ο Μονεγάσκος ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο, μέχρι τη στιγμή του μεγάλου… βραχυκυκλώματος της ομάδας του.

Είναι πραγματικά απορίας άξιον πως ενώ ο Carlos Sainz με ιδιαίτερα πειστικό τρόπο ξεκαθάρισε πως δεν ήθελε ενδιάμεσα ελαστικά και θα πήγαινε απευθείας στα σλικ, ο Leclerc δεν… εισακούσθηκε από την ομάδα του. Ενδεχομένως να μην ήταν τόσο αποφασιστικός. Ίσως η ομάδα να μην μπήκε στη διαδικασία να τον ενημερώσει για την πρόθεση του teammate του να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική. Το δια ταύτα είναι ότι για ακόμα μία φορά ο Leclerc μπροστά στους συμπατριώτες του δεν τα κατάφερε. Και γι’ ακόμα μία φορά δεν είναι δική του ευθύνη αυτή η αποτυχία. Διότι περί αποτυχίας πρόκειται, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Μια και ο λόγος περί… βραχυκυλώματα, μας λύθηκε και η απορία για τον λόγο για τον οποίον καθυστέρησε η εκκίνηση του αγώνα. Η FIA διέλυσε κάθε… σύννεφο, μιας και επισήμως ξεκαθάρισε πως το η καθυστέρηση ήταν συνέπεια μιας ηλεκτρικής βλάβης που προκλήθηκε από τη νεροποντή που έπληξε το Μόντε Κάρλο.

See also  Η πίστα της… παράνοιας!

Στο τέλος του αγώνα η FIA ανέλυσε τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν τον αλυτάρχη στο να αποφασίσει να καθυστερήσει την εκκίνηση, που αφορούσαν κυρίως τεχνικά προβλήματα σχετικά με την ενεργοποίηση των κόκκινων φώτων της εκκίνησης. Το πρόβλημα δεν επιλύθηκε ποτέ, γι’ αυτό και δεν είδαμε στατική εκκίνηση ούτε στο τέλος της νεροποντής, ούτε μετά το ατύχημα του Mick Schumacher, με τις δύο εκκινήσεις να πραγματοποιούνται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο πως ίσως στην πιο… πλούσια –με βάση το κατά κεφαλήν εισόδημα- χώρα του πλανήτη, μια νεροποντή ήταν ο λόγος να ανατραπεί ολόκληρο το πρόγραμμα του γκραν πρι! Και μετά λένε κάποιοι για την Ελλάδα και τα προβλήματα στους δρόμους όταν βρέχει!

Πηγή: